کد انتقال شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : امیررضا

اگر شماهم یکی از مشترکین ایرانسل هستید و  قصد انتقال شارژ ایرانسل را دارید اما اطلاعی از انجام مراحل انتقال شارژ ایرانسل را ندارید، قطعا مطالعه این مقاله میتواند به شما کمک کند. اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور و همچنین نخستین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال کشور به قصد مشتری مداری و پیشرفت در خدمات رسانی سالانه خدمات زیادی را برای مشترکین ارائه می دهد که انتقال شارژ ایرانسل یکی از کاربردی ترین خدمات است. برای مثال ممکن است یکی از افراد نزدیک به شما درخواست شارژ کند اما به دلایلی نتوانید از همراه بانک ها درخواست شارژ کنید. بدین ترتیب میتوانید با استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل این کار را برای فرد مورد نظر انجام دهید. در ادامه مطلب به چگونگی استفاده از این سرویس میپردازیم.

 

انواع روش های استفاده از سرویس خط به‌خط ایرانسل

کد انتقال شارژ

در صورتی که قصد دارید برای اولین بار انتقال شارژ را انجام دهید ابتدا کدهای دستوری #1*142* یا #1*3*1*555* را که کد انتقال شارژ ایرانسل هستند را از سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری نمایید. سپس یک رمز انتقال اعتبار 4 رقمی برای خود تعیین نمایید. پس از تعیین رمز می توانید با شماره گیری یکی از این کدهای دستوری و وارد کردن شماره سیم کارت دریافت کننده اعتبار، مبلغ شارژ مورد نظر و رمز 4 رقمی از پیش تعیین شده، اعتبار خود را ارسال نمایید. با توجه به اینکه سرویس خطبه‌خط برای مواقع ضروری که مشترک ایرانسلی امکان فوری شارژ سیم کارت خود را ندارد، درنظر گرفته شده است، میزان اعتبار قابل انتقال محدود بوده و بین 100 تا 1000 تومان می باشد.

ایرانسل من

انتقال شارژ برای مشترکانی که از سوپر اپلیکیشن "ایرانسل من" استفاده می نمایند بسیار آسان است. پس از ورود به برنامه، در انتهای صفحه اصلی گزینه "شارژ برای دیگران" را انتخاب نمایید. سپس وارد سرویس خطبه‌خط شوید و در آخرین مرحله شماره سیم کارت ایرانسل مقصد و مبلغی که قصد انتقال آن را دارید را وارد نمایید.

انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل بدون رمز از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" امکان پذیر است.

پیامک

جهت انتقال اعتبار از طریق پیامک باید موارد زیر در یک پیامک بدون افزودن هرگونه فاصله یا حرفی و در حالی که با علامت : از هم جدا شده اند ذکر شود:

شماره تلفن دریافت کننده اعتبار
مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)
شماره رمز 4 رقمی انتقال اعتبار (که قبلا از طریق کد دستوری دریافت نموده اید

*از چپ به راست شماره رمز 4 رقمی انتقال اعتبار : مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال): شماره تلفن دریافت کننده اعتبار*

سپس این پیامک را به سر شماره 1112 ارسال نمایید.

نکات مهم انتقال شارژ ایرانسل

به ازای هر مرتبه انتقال شارژ مبلغ 50 تومان کارمزد از اعتبار حساب فرستنده کسر خواهد شد.
مشترکان سیم کارت دائمی ایرانسل در هر ماه از دوره قبض خود می توانند حداکثر 5 هزار تومان اعتبار انتقال دهند.
در صورتی که مشترکان صورتحساب سیم کارت دائمی خود را تا موعد مقرر پرداخت نکرده باشند، مجاز به استفاده از سرویس خطبه‌خط و انتقال شارژ نیستند.
تغییر رمز انتقال اعتبار از طریق شماره گیری کد دستوری #2*142* و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه امکان پذیر است.
در صورتی که رمز انتقال اعتبار 20 مرتبه اشتباه وارد شود این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال‌سازی مجدد می توانید شماره 700 را از سیم کارت ایرانسل یا شماره 09377000000 را از سایر خطوط شماره گیری کرده و با کارشناسان مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار نمایید.
امکان انتقال شارژ شگفت‌انگیز با سرویس خطبه‌خط وجود ندارد.
اگر از شماره سیم کارت ایرانسل شما در زمینه ارسال شارژ یا پرداخت صورتحساب دیگران سوء استفاده شده است یا می خواهید به فهرست تمام شماره هایی که برای شما شارژ انتقال داده اند یا صورتحساب شما را پرداخت کرده اند یا سیم کارت هایی که شما برایشان شارژ انتقال داده اید یا صورتحسابشان را پرداخته اید دسترسی داشته باشید، باید از طریق مراجع قضایی اقدام نموده و پس از دریافت نامه از طریق یکی از واحدهای حقوقی پیگیری های لازم ا انجام دهید.

روش درخواست شارژ ایرانسل

تمامی مشترکین ایرانسل که از سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده می نمایند می توانند در مواقع ضروری از دوستان ایرانسلی خود به روش های زیر درخواست اعتبار کنند.

سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من وارد برنامه شوید. در انتهای صفحه اصلی گزینه "شارژ برای دیگران" را انتخاب کنید و وارد سرویس خطبه‌خط شوید. سپس گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و در انتها درخواست شارژ را برای شماره مورد نظر خود ارسال نمایید

کد درخواست شارژ

برای درخواست شارژ از دوستان ایرانسلی خود می توانید کدهای دستوری #3*142* یا #3*3*1*555* را از سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری نمایید. پس از آن با وارد کردن شماره فرد مورد نظر و مبلغ مورد نظر می توانید از شماره وارد شده درخواست اعتبار کنید. پس از ثبت درخواست شارژ شما، پیامکی از سرشماره 1115 شامل شماره سیم کارت ایرانسل شما، مبلغ درخواستیتان و کد تایید برای شماره وارد شده ارسال می شود که در صورت قبول کردن درخواست اعتبار شما، کافیست کد تایید را به شماره 1115 ارسال نماید.

سرویس خطبه‌خط یکی از محبوب ترین امکاناتی است که ایرانسل برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود فراهم آورده است. در این سرویس مشترکان ایرانسل می توانند به شماره سیم کارت مورد نظر خود شارژ انتقال دهند. البته مقدار انتقال شارژ محدود بوده و این امکان برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. انتقال شارژ از روش های شماره گیری کد دستوری، ایرانسل من و ارسال پیامک امکان پذیر است. مشترکان ایرانسلی برای درخواست شارژ نیز می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: